Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους, από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Για να καλυφθείτε από εγγύηση, αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας, προκειμένου να περάσει από τεχνικό έλεγχο. Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), σε περίπτωση εξαρχής ελαττωματικού προϊόντος.
Η εγγύηση D.O.A.–D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με πλήρη συσκευασία και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
- Η κακή λειτουργία πρέπει να οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα και όχι σε βλάβη από κακή χρήση (π.χ. πτώση, υγρασία, κακή φόρτιση, επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό κ.λπ.).
Η αποστολή του προϊόντος για τεχνικό έλεγχο πραγματοποιείται με έξοδα του πελάτη. Σε περίπτωση που από τον έλεγχο επιβεβαιωθεί ότι η βλάβη είναι κατασκευαστικό ελάττωμα, το κόστος επιστροφής καλύπτεται από το κατάστημά μας.
Οι διαδικασίες που ακολουθούνται: Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά βλάβης. Αν διαπιστωθεί κατασκευαστικό πρόβλημα, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων, σε συνεννόηση με τον πελάτη.
Η υπηρεσία DOA ισχύει για το βασικό προϊόν και τα παρελκόμενα (φορτιστές, καλώδια, μπαταρίες κλπ.) της συσκευασίας. Αν είναι ελαττωματικό μόνο κάποιο αξεσουάρ, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο αυτού.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται στη διαδικασία D.O.A.–D.A.P., και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται αποκλειστικά από την επίσημη αντιπροσωπεία. Συνιστούμε να επικοινωνείτε μαζί μας πριν από οποιαδήποτε αποστολή.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, επέμβαση, κλπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου του service.
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
- Η βλάβη προκλήθηκε λόγω μη ορθής χρήσης ή συντήρησης σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσης.
- Η βλάβη προκλήθηκε από υγρασία, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
- Η βλάβη προκλήθηκε από επέμβαση/τροποποίηση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
- Η βλάβη προκλήθηκε από ανωτέρα βία, διακυμάνσεις ρεύματος ή κακή φόρτιση.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα επισκευής ή αντικατάστασης, μείωσης τιμήματος ή υπαναχώρησης), ισχύουν για διάρκεια δύο (2) ετών από την παράδοση του προϊόντος και δεν επηρεάζονται από την εμπορική εγγύηση που παρέχει ο κατασκευαστής.